Maak kennis met ons team! #1: Gerdine Hoegée

Nieuwe serie 

​Dit is de eerste blog in onze nieuwe serie: 'Maak kennis met ons team'. DBKC is een zeer divers bedrijf, en vaak wordt opgemerkt dat lang niet iedereen weet wat DBKC allemaal doet. Met onze nieuwe serie willen we u graag kennis laten maken met alle verschillende facetten van DBKC aan de hand van ons enthousiaste personeel. 

In de komende blogs zal het personeel van de volgende afdelingen aan het woord komen:

  • Kantoorartikelen & apparatuur
  • Kantoormeubilair & inrichting
  • ICT voor consumenten
  • Zakelijke ICT afdeling
  • DBKC Hosting
  • Marketing
  • Administratie
De komende weken zullen blogs verschijnen van iedere afdeling. Hou dus zeker onze website en social media in de gaten! Vandaag mag Gerdine Hoegée van de afdeling kantoorartikelen​ de spits van onze nieuwe serie afbijten. 

Wie ben ik?

Mijn naam is Gerdine Hoegée. Oorspronkelijk kom ik uit Hagestein, een klein boerendorpje onderin Utrecht. Vorig jaar maart ben ik naar Urk verhuisd omdat mijn vriend ('kalletjen') op Urk woont en de afstand gevoelsmatig steeds langer leek te worden. Zodoende ging ik op zoek naar werk en kwam ik terecht bij DBKC, als enige 'vreemde' tussen al die Urkers.

Urk en DBKC

Dat was aan het begin best even wennen voor me, met al die Urker gewoontes en hun eigen dialect. Eén van deze gewoontes is bijvoorbeeld om in de middagpauze naar huis te gaan voor de 'kost'. Op Urk wordt 's middags warm gegeten. Ondertussen ben ik hier helemaal aan gewend, ik zou tussen de middag niet meer zonder de lekkere warme kost kunnen.

Maandag 5 maart 2018 was mijn eerste werkdag en tot op de dag van vandaag heb ik er zeker geen spijt van gekregen! Mede door mijn werk bij DBKC voelde ik me al snel thuis op Urk. Er heerst een echte 'Urker' warme, open en informele sfeer, waardoor ik al veel klanten persoonlijk heb leren kennen. Het persoonlijke contact vind ik erg belangrijk. Zo probeer ik mijn slogan iedere dag waar te maken: 'Iedere klant met een glimlach de deur uit, dat is elke dag mijn doel!''


Mijn werk

Als verkoopspecialist ben ik verantwoordelijk voor de inkoop en verkoop van de kantoorartikelen, dit varieert van een simpel potloodje tot aan grote papiervernietigers. Offertes maken, gesprekken met vertegenwoordigers en telefoon beantwoorden, het hoort er allemaal bij.

In het begin was dit even wennen en moest ik een hoop leren, aangezien ik oorspronkelijk uit de 'snoepbranche' kom, maar nu kan ik elke vraag over kantoorartikelen beantwoorden. Ook leer ik nog steeds elke dag nieuwe dingen. Zo heb ik me laatst gespecialiseerd in het maken van stempels, waardoor de klant zijn eigen gepersonaliseerde stempel kan bestellen in allerlei kleuren, soorten en maten. 


We zijn hard bezig om vernieuwingen en nieuwe ideeën door te voeren. De klanten zullen hier zeker wat van gaan merken de komende tijd. Ik hoop nog lang bij DBKC te mogen werken en mijn ideeën uit te mogen voeren. Ik zie u graag verschijnen in onze showroom!


Mede door mijn werk bij DBKC voelde ik me al snel thuis op Urk. Er heerst een echte 'Urker' warme, open en informele sfeer, waardoor ik al veel klanten persoonlijk heb leren kennen.

Gerdine Hoegée


Haal alles uit Office 365! #1: Introductie
Bedrijven onderschatten cybercrime!

“DBKC ziet het belang in van snel en oplossingsgericht werken en handelt hiernaar. Ze staan altijd voor ons klaar en denken proactief mee.”

Meindert Kramer
Medevennoot bij MK Administratie
Volg ons    

Disclaimer & Algemene voorwaardenPrivacy