Migratie telefooncentrale naar hosted VoIP oplossing
OPDRACHTGEVER
Sea Fresh B.V. is een toonaangevend bedrijf op het gebied van import, export en distributie van allerlei soorten verse vis.
DE UITDAGING
Bij Sea Fresh werd nog gebruik gemaakt van de traditionele telefooncentrale oplossing. Deze oplossing was inmiddels sterk verouderd en voldeed daarnaast niet meer aan de huidige eisen van het bedrijf.
DE AANPAK
Eerst is een inventarisatie gemaakt van de eisen en wensen van de klant. Vervolgens is hier een passende offerte voor opgesteld.
Wij hebben voorgesteld om middels een portering over te stappen op het DBKC hosted voip platform. Deze VoIP oplossing heeft veel voordelen en is vooral aantrekkelijk omdat dit platform schaalbaar en flexibel is. Aangezien deze Sea Fresh een sterk en snel groeiend bedrijf is, was dit echt een must voor de klant.
Voor de portering is gekozen om de medewerkers een instructie sessie te geven, hierbij leert men de functionaliteiten van het nieuwe toestel kennen. Door de instructie sessie kan men optimaal gebruik maken van de nieuwe oplossing.
HET RESULTAAT
Iedere gebruiker kan middels een software programma op de computer nu ook via de computer een gesprek opstarten, dit geeft gemak en scheelt tijd.
Alle klanten staan in een online adresboek, zo kan men eenvoudig zien wie er belt en deze oproep direct doorzetten naar de juiste medewerker.
Iedere toestel is naar persoonlijke wens van de gebruiker ingericht, zo hebben de gebruikers bijvoorbeeld de meest gebelde contacten onder snelkiestoetsen staan.
BUSINESS BENEFITS
Flexibeler werken | |
Tijdsbesparing |