Dienstverlening

Kantoorinrichting, ICT- en securitydiensten

OPDRACHTGEVER

MK Administratie is een administratie- en advieskantoor dat de financiële administratie en boekhouding voor zowel bedrijven als particulieren verzorgt. Het bedrijf is in 2014 opgericht en nog altijd groeiend, daarom zocht MK Administratie een kantoor- en IT-totaalleverancier die voorzien kon in alle benodigde materialen en diensten.

DE UITDAGING

MK Administratie voorzien van kantoorinrichting (zoals bureaus, stoelen en kasten) en kantoorapparatuur (servers, printers en computers). Ook naar ICT-diensten, ICT-beheer en securitydiensten had MK Administratie vraag. Het bedrijf werkt met vertrouwelijke gegevens van klanten, waarmee men op een professionele en vertrouwelijke manier dient om te gaan.

DE AANPAK

DBKC leverde full-service op computergebied, of het nou een server was, de beeldschermen of de computers. DBKC dacht mee met alles wat er nodig was om MK Administratie goed te laten draaien. Met een goed overleg, een persoonlijke aanpak en fijn wederzijds contact werkte DBKC samen met MK Administratie naar een mooi resultaat.

HET RESULTAAT

Een complete ICT-omgeving en kantoorinrichting naar wens van MK Administratie. De communicatie verliep goed, zowel als er een ICT-specialist op locatie was maar ook op afstand via het supportsysteem. DBKC denkt nog steeds mee met het bedrijf, hoe het anders en nog beter kan.

BUSINESS BENEFITS

Efficiëntie
Tijdsbesparing
Fijne werkomgeving
Wederzijds vertrouwen
Effectiviteit
Toggle Bar

“DBKC ziet het belang in van snel en oplossingsgericht werken en handelt hiernaar. Ze staan altijd voor ons klaar en denken proactief mee.”

Meindert Kramer
Medevennoot bij MK Administratie
Volg ons    

Disclaimer & Algemene voorwaardenPrivacy